10 tips για να βελτιώσετε την σελίδα checkout σας

Τι είναι η Checkout σελίδα; Η σελίδα checkout ή σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς ενός e-shop, είναι η σελίδα στην οποία ο πελάτης οδηγείται, εφόσον έχει προσθέσει κάποιο προϊόν/υπηρεσία στο καλάθι του. Ο αγοραστής θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσει μια σειρά βημάτων, όπως η συμπλήρωση φόρμας με τα στοιχεία του, οι επιλογές παράδοσης και ο τρόπος πληρωμής, […]

Νέο Πρόγραμμα Επιδότησης: “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ”

Σκοπός του Προγράμματος είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας μέσω της παροχής επιταγών (vouchers). 1. Σκοπός του Προγράμματος: Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν προκειμένου να: Το ύψος της χρηματοδότησης ξεκινά από 900 – 18.000 € (εξαρτάται από το […]